Selamat Kembali ke Malaysia

As Salam,

Hye Peeps...

Alhamdulillah selamat mendarat di Malaysia pada hari ahad jam 6.++ petang bersama famili tercinta. Bersyukur sgt2 perjalanan kami semua dimudahkan oleh Nya dan perjalanan Majlis Perkahwinan adik pun dah selamat dibuat. 

Mase di sana, kami semua sempat berjalan2 di Mall Mentari, tempat membeli barang buah tangan tuk diri sendiri dan keluarga di Malaysia, walaupun tk byk yg boleh dibeli tp jdi la dpt 1 2 je...huhu..yek la tukar duit pun tak byk..dlm RM305 dpt la 1Juta nilai duit Indon..

Dan alhamdulillah perjalanan penyusu si nisa tk teruk mane pun..cume mase mula2 smpai tu dalam  2 3 hari dia mmg tk nk nyusu sgt..breast plak asyik bengkak je.aku plak punye sengal tak bawak pam...huhu sedih sgt..smpai terpaksa bli botol susu n perah guna tgn je...menyesal tahap gaban..nk bli pam manual sgt2 mahal kt sana...n peristiwa paling sadis, puting si nisa tercicir plak time ktorg berjalan2 kt berastagi, sejuk mcm kt Cameron..hehe siap petik strawberry lagi..

Tak tau la ble lg dpt ke sana...insyaAllah lagi 2 3 tahun kot. yg penting skrg nie kene simpan duit..mcm2 perancangan ade dlm kepala otak nie..tinggal nk buat ke tak nk je...semoga Allah mudahkan urusan aku dan suami.amenn....

Sebahagian gambar je....




















ok!



Tiada ulasan: