Tahun Baru Lembaran Kisah Baru 2016

Assalamualaikum ...hye blogger tersayang..

Dah lama aku tak update kisah hidup kt sini..makin busy dengan hal anak2..lepas habis pantang je, terus suami ragging aku jdi driver anak2 gi sekolah n pulang sekolah..nasib la si kecik tak byk meragam..senang keje umie..Tq syg..

Diam tak diam tinggal 2 minggu lebih je lgi aku nk masuk keje balik..kejap je mase tu berjalan..

entry kali nie just nk cite biasa2 je tentang life ble dh beranak 3 nie..next entry baru leh cite tentang pengalaman bersalin n berpantang nnti..

Perkhabaran terbaru aku dgr, bos aku dah dinaikkan pangkat, Jusa C n di tempatkan di bahagian kewangan,KPT. Ble member satu opis yang skrg nie memangku tugas aku update pd aku pasal nie, terkejut kucing aku..mane tak nye, sejarah berulang kembali..Maksud sejarah berulang kembali tu cmnie..mase aku bersalin anak pertama, bos aku kene pindah bahagian lain..nasib la dia nk bawak aku sekali..bersalin anak ke 2 plak, bos kene pindah jabatan n kt sana dah ade pa, so aku stay kt tempat lama n jg bos baru..so skrg nie, bersalin anak ke3, bos aku naik pangkat n ditempatkan di bahagian lain, dan aku kene ikut dia sekali..katanya smpai lah dipencen..hehe kelakar ble fikir balik..tp semua tu datang dari Allah..tak dirancang pun kan...so ble naik keje nnti, aku terus lapor diri di bahagian baru..di kementerian bukan lagi di jabatan...alhamdulillah rezeki anak...

ok next update kat entry lain eik..nk gi pum jap!!!!!

Tiada ulasan: