Rezeki berganda dari Allah

Assalamualaikum...hai semua!

Pagi Khamis yang sangat mendamaikan hati, berlatar bunyi bacaan al Quran....sejuk hati dan tenang rasenya..

Sebenarnya dah lama nk post entry nie, tp hold dlu la...hehee

So hari nie aku decide nk post pasal hal nie..

Berita yang mengembirakan aku, pertama aku hamil lagi sekali untuk kali yg ke 3..hehe mmg tak sangka, aku hamil dlm mase yg terdekat ni..mmg kami suami isteri dah planning nk tambah lgi sorg, tp tk sgka mmg meletak..Allah sentiasa mendengar doa2 hambanya..Terima kasih Allah...rase happy sgt2, sbb nk rase balik pengalaman mengandung, dan bersalin tu selepas 3 tahun..fiuhhhhh!!!! semoga aku kuat, n bertambah kuat sbb anak nak masuk 3 nie kan? kesabaran tu kene tinggikan lagi la...insyaAllah aku boleh..=)

Ble dah mengandung balik nie, perasaan itu sgt2 excited..tp jgn terover sgt..sbb kandungan aku pun masih di peringkat awal..mcm2 leh terjadi..tp aku berharap sgt dan sentiasa berdoa pada Allah supaya kandungan nie akan sentiasa dipelihara oleh Allah..amenn...lepas nie dah mula nk makan makanan sunah, minum susu utk ibu2 mengandung dan akan cuba untuk sentiasa membaca surah yussuf! semoga aku diberi kekuatan untuk meneruskan nya sehingga kelahiran bby nnti...

ok2...berita gembira ke 2, Tahun nie aku dpt Anugerah Pekerja Cemerlang..terima kasih pada bos sbb beri penghargaan yang sgt bermakna nie buat aku...bos sentiasa beri kepercayaan pada aku..alhamdulillah sbb di beri peluang untuk menjaga bos yang sporting..tp memula dlu, berkaca gak mata aku nie...dah lama2 baru la dia ok n baik dgn aku..alhamdulillah....

ok la takat tu dulu la...tak tau nk taip ape dah....da










Tiada ulasan: