Genap Sebulan

As Salam,

Alhamdulillah..pejam celik pejam celik adik dah sebulan ke taska rupenya..heheeee

Masuk je hari nie, dia dah tak mengamuk lagi..n dah faham pagi2 bangun mandi n siap2 nk ke sekolah...walaupun nampak agak berat hati, namun ble sampai ke taska tak mengamuk macm dlu2...hanya air mata je masih meleleh..heheeee...lepas tu dah ok..lega sgt hati umie nie...semlam mase umie nk ambik adik, saje la mengintai dia dlu..hehe rupenya dia main sorang2..berpusing2 smbil menyanyi..rupe2nya dia syok menyanyi lagu "bapaku pulang dari kota....pon pon pon" tang pon pon pon tu yg suka tgk..muncung panjang kemain..hehee adik2....tp still sebutan ke laut.....hahahaaaa....

Semlm cikgu pesan suh bawak gambar famili..tak tau la nk buat ape..heheee..semangat si adik keluar rumah bawak gambar tu...smpi naik keta dia suh simpan..lepas tu pakai topi n spek..hahaaa lagak macm nk gi berjalan..ble kte dah benti kt opis umie meleleh air mata smbil bukak topi n spek..kecian plak...peneman setia hanya botol susu n bantal busuk..heheee 

tkpe la at least tak melalak mcm dlu....kalo tak haru biru beb!!!! umie la yg jenuh nk dukung...dah la badan kemain semangat...fuhhhh!!!

Rinie bos tak de, plus mood tgh baik...hahaaa mmg hari ni hari paling gembira buat aku....Terima kasih Allah atas kegembiraan ini....=)


Tiada ulasan: