Selamat Bersekolah Adik...

As Salam...

Morning peeps..Monday comes again!!!

Hari yang agak tidak keruan buat aku..sbb first time anta anak teruna masuk taska..huhu....

Rini tersiap awal, sbb nye tk dpt nk set time kul bpe leh siapkan anak2 n diri sendiri...tk sangka sgt mudah nk kejutkan kakak n adik....semoga amalan baik ini berterusan smpai ke besar..heheee

Ingatkan sekolah kakak dah bukak, tp rupenye tutup lagi..nmpaknye minggu depan lah kakak gi sekolah..so mksudnye, dlm minggu nie kakak terpaksa berkampung di opis umie..teman umie keje iek? heheee 

Mase anta adik pagi tdi, tkut gak di melalak..dah la kalo menangis tak hinggat dunia...lepas je serah dia kt cikgu, cikgu plak bawak dia masuk bilik..senyap je..umie ngn kakak pun g bli makanan kt kafe...smpai kt atas, ade kwan bgitau
yang anak aku menangis melalak n lari nk keluar..tp cikgu halang, peluk n pujuk dia masuk bilik balik..huhu ble umie dgr, rase kecian sgt..tp adik kene gi sekolah..tk leh asyk hantar pengasuh je...sbb adik kene berdikari...

insya Allah ini untuk 3 4 hari je..nnt adik akn ok n seronok gi sekolah sbb ramai kwn n leh belajar...

**dukacita dimaklumkan bonus tk masuk lagi...huhu seddiihhh =(


penyeri hidup umie dan abie... =)



2 ulasan:

ima_muz berkata...

in sha allah dia akan ok x lama lg...seminggu dia lupa la umi dia..dapat kawan ramai...dia x biasa lg...jgn pk sgt..kalo ko pk dia nnt dia pun duk ingat ko...

Tomoyo@Zura berkata...

tah la along...td aku byr yuran si adik tu, dgr dia menangis lagi..sedih betul..tp kene kuat..insya Allah nnt dia akan ok..amennn..TQ along...