Majlis Perpisahan Pegawai dan Staf di BPI

As Salam,

Byk sebenarnya nk update blog laaa nie...hehe nie plak yang ke 2 entry tuk rinie...sebenarnya dah lama gak bahagian aku tak buat makan2 nie...kalo time ade perpisahan atau perpindahan pegawai n staf ke tempat lain je baru kami buat makan2..dlu rajin jugak tiap2 hari jumaat minggu pertama setiap bulan kami akan buat majlis bacaan yassin, tp skrg semua dah makin sibuk....

Majlis ini untuk meraikan pegawai yang telah berpindah ke tempat lain (naik pangkat), sambung belajar dan yang telah bertukar ke skim lain yang lebih tinggi...tahniah untuk diorg!!! rezeki masing2 kan...rezeki kte tak tau lagi...=) sorang lagi tak dpt hadir, sbb tengah  berpantang anak ke2...

layan gambar je la iek? heheee















  ok kwn2...next update plak...hahaaa


Majlis PPTS bersama IPTS Zon Tengah di Summit USJ

As Salam, baru ade kesempatan dan mood nk update blog..payahnye jadi Zuraidah Akmal nie..pembawakannya malas je..subhanAllah ape nk jadi pun tak tau la..

Lepas Majlis PPTS di Zon Sarawak, aku pun terlibat jugak dengan Majlis PPTS di Summit..alhamdulillah ade rezeki hujung2 tahun nie...heheee..walaupun terpaksa bekerja lebih masa di hujung minggu...seawal jam 5.30 dah bangun, mandi tunggu solat subuh masuk then cepat2 bersiap nk ke pejabat..sbb kene kumpul di pejabat jam 6 pg tu sebenarnya..haha last2 gerak kul 6.30 pg..alhamdulillah tak jem pun, so kami smpai tpat jam 7 pagi di Summit..Majlis mula jam 8.30 pagi termasuk breakfast.

Dan Majlis berjaya melabuhkan tirainye untuk tahun 2014, jam 4.20 petang..Ini antara gambar2 kami yg sempat dirakamkan...







heheee..sekali sekala turun padang bersama-sama kawan2 best gak... =)