Majlis PPTS Bersama IPTS Zon Sarawak - 28 Okt 2014

As Salam,

Hye Peeps!!!

Alhamdulillah msih diberi kesempatan untuk update blog..mcm biasa, time bos takde je aku update blog nie..kih3..kali nie bos gi bercuti ke LONDON,..emmm sonokkan kalo byk duit...=)

Minggu nie, aku ditugaskan untuk jadi AJK jemputan untuk majlis kpm bersama ipts di zon sarawak..nie zon ke dua terakhir untuk tahun 2014. Penutup nye di Kuala Lumpur 8 Nov 2014 nnti...Insya Allah, kalo tk de ape2 aku nk terlibat sama dlm program nie..bkn selalu kan?

Jom layan serba sedikit pic aku mase kt Kuching tu...





 Nie la hotel di mana aku beradu n majlis tersebut akan dijalankan..
not bad hotel nie...facilities mmg superb..even dlm bilik air pun ade telefon..kih3..tp service kureng...tk efisien..tu je yg dpt aku conclude pasai Hotel Grand Margherita nie...



 nie antara aktiviti aku day 1....sempat makan mee kolok lagi tu.. mee kolok nie yg tersedap katanya..tp mmg aku habis la mkn mee nie..... =)







nie plak hari ke 2..lepas event habis, kami pun sambung berjalan lagikk....petang hari ke 2 tu, KPP kami sempat bawak kami try makan pisang cheese..perhh..mmg sedap...kami ambik set paling besar tu..hahahaaaa...tk sangka boleh habis licin tau! untuk dinner plak, kami disajikan makanan chinese..sepanjang hidup aku, nie la first time aku makan gune chopstick..lalalaa....secara jujurnye, makanan chinese nie tk best la..heheee..so lepas melantak, dlm kul 8 mlm, ktorg g cari kek lapis sarawak..dan nie la yang terbaik n terfofular..kata orang sana la...aku sempat rembat 2 jenis je kek nie...sbbnye aku kurang ckit kek2 nie..so bli untuk mak je la..






ok, day 3 hari terakhir aku di Kuching....sempat lagi merasa laksa sarawak..memandangkan aku kenyang lagi time tu, jadinye laksa tu setakat merasa je la..huhu sedih sbb tk dpt nk habiskan..tp nk buat cmne kan...rasenye lebih kureng mee kari pekat...air plak aku pilih air lemon...lepas merasa air lemon n limau kt sini, aku tlah jatuh cinta dengan air lemon..naaa....ble blik semenanjung, air lemon la yang aku dok buat..smpi ke opis pun aku dok bawak lg air lemon tu..kih3..korang nk tau, en suami pun dah kenan kt air lemon nie..hahaaa sory suamiku...tp lemon nie baik untuk kesihatan n bagus kalo korang nk kurus..heheeee

sempat gak ambik gambar kt statue kucing tu..naa....baru ade bukti yg aku dah smpai ke bandar kuching kan....=)

Pasnie nk request gi Sabah la plak kt bos...heheee




Tiada ulasan: