Driving Like A Master

As Salam..hye peeps...

Terasa agak lemau rinie..si kakak baru je baik demam..nasib tak smpai 3 hari...kalo dah masuk 3 hari terpaksa gi klinik amik darah, risau denggi plak..dah la kawasan kuarters kami tinggi nie asyik dpt kes yang sama je..nasib kami dok tingkat atas...so nyamuk ade la sekor dua je aku tgk...

Nak cite ckit..hari nie dlm sejarah first time aku drive gi keje..dengan semangat yang boleh la tu aku smpai gak kt opis rinie..hehe..bab parking still learning lagi, tp ok la kot..dari langsung tak tau kan..kih3...en suami sila ajar isteri mu ini dengan penuh kesabaran bab parking iek? hopefully pasnie dah expert dah la..so no worries lagi k! In Syaa Allah pasnie awok tak yah la susah2 nk ambik anto kte lagi..sbb kte dah pandai bawak keta..hehe sonoknya...disebabkan dah pandai drive gi keje, lepas nie isteri mu terpaksa pulang keje lambat..tak le asyik kene perli je dgn bos, asyik balik awal je sedangkan bos blik lambat walaupun dok jauh kt seremban...hahaaaa nk buat cmne, PA bos nie seorang isteri mithali, balik keje kene masak, basuh baju n sidai baju...urusan rumahtangga dah jadi kewajipan lepas balik dari keje...hehe...lagi pun kengkadang kene tunggu bas lebih sejam kalo kua opis lewat dari kul 5.10 minit..kejam kan? padehal jarak umah dgn pejabat lebih kurang 5kilo je kot..hahaaaa

****Good new, baju Pinafore Pink Abaya dah sampai!!! tak sabar nk pakai g keje ri jumaat nanti....lama gile tggu dress nie, 2 minggu lebih kot..aku bli time ade festival Halal kt The Mines..hehe teruja coz baju nie di buat di luar negara...=)








Tiada ulasan: