Ceritera Raya

As Salam...

Maafkan aku penunggu gua...maafkan aku penunggu gua...maafkan aku penunggu gua..kih3...kerana lama menyepi dalam dunia blog nie..aku pun tak tau ble last aku post entry..hahahaaa...

Kte skip terus bab2 pose n sebelum nye iek, kte teruskan ke bab raya...hahahaaa

Tang raye je aku nk cite pun...

Tahun nie encik suami kene keje time raye pertama n kedua..so tak de la episode tempoh jem berjam2 lamanye semata-mata nk balik beraya....huhu bio la orang kata tempoh jem berjam-jam sekali pun, tp nikmat nye hanya Allah yang tahu..rase seronok tu kemain ler....tp tidak untuk tahun nie..raye ke 2 ptg baru la, ktorg blik beraya..tp cm biasala raye tu mmg dah tak rase la kan...ahhh redha je la..mybe ade baiknye, kte tak tahu cume Allah je yang tahu kan kan kan..ayat sedap kan hati beno nyer...hahhaaa

so kami smpai kt umah mlm lebih kurang jam 8 lebih kot..lupe plak...esoknye kami terus beraya ke kg suami di Parit..sonok gak, masih ramai saudara mara kt kg..tp suasana tk semeriah hari raye pertama..kt kg dpt la ambik gambar seketul dua ketul kan untuk tambh koleksi tiap2 tahun beraya...hehe tp tahun nie sikit je dpt ambik gambar..

yang tak bestnye hari ke 4 tu nk pakai la blik baju raye sedondon tu kan...tp malang tak berbau, baju melayu encik suami dah kene sebat dik sape..entah la...tp mmg aku sumpah la sape2 yang ambik tu, berkulat2 badan, mati tak tenteram..n macam2 lagi la..gerammm sgttt tau! baju kt penyidai pun nk rembat ker? aiyoookkk zaman skrg nie semua benda leh jadi..smpai teruk sgt miskin org2 melayu nie, baju melayu pun tk mampu nk bli ker? yg paling murah 30 inggit je kot..sonok ke pakai baju bekas2 orang nie..korang tk pk ke, ape akibat pada ko n org pnye baju? Ya Allah..nasib la ade satu gambar aku ngn suami yg sempat ktorg ambik..cume dgn anak2 je la yg tak ade..huhu sedih..dah la tak dpat blik beraya, bju plak hilang...

suka gmbar nie sgt2...^_^



Tiada ulasan: