Merehatkan minda di Medan, Indonesia...

As Salam...

Ya Allah lama nye tak update blog nie..nasib la tak nampak sawang2 nye..kih3

Sebenarnya 2 minggu gak la aku tak masuk opis..last keje 2 Jun 2014 ritu...3 Jun aku dah berangkat ke Medan, Sumatera Barat, Indonesia..bersama-sama ahli keluarga aku..kami pergi 8 orang termasuk anak2 aku...alhamdulillah Allah mudahkan segala-galanye..ble dah smpai Medan, rase mcm tak percaya je dah jejak kaki di Indonesia..mcm masih berada di Malaysia lagi..mane tak nye, sejam dah smpai Indonesia kan...dlu kalo nk gi sana kene naik feri dah perjalanan ambil mase 6-7 jam lamanye..korang bayangkan lah kan, tido mkan semua dah buat..smpai kan tak tau nk buat ape dah dalam feri tu...kalo feri bergerak pagi maknanye petang lah baru smpai Medan...ble terpk blik, cm tak  nak dah gi sana..tambahan lagi kalo pegi time musim tengkujuh..laut berombak dasyat sgt...

Tapi skrg dah mudah, leh balik naik flight jer..tp ongkosnye kene ade la kan...

Ok malas nk sembang byk sgt..sebenarnya aku pegi Medan pun sbb ade kenduri saudara mara di sana...sgt best ble dah tak jumpa 7 tahun lamanye..semua dah besar panjang..

kt dlm nie aku upload gambar yg berkaitan je la iek...bkn ape, takut berat plak blog haku nie nnti..lagi susah nk upload gambar2 lain..ok layannnn.....

Da~ ^_^




dlm gambar nie adik aku sorang tak de..tak dpt blik sama..sbb tuntutan kerja kata nye...tkpela...2 tahun lagi, kami nk blik lagi..sonoknye!!! 



2 ulasan:

ima_muz berkata...

zura yg pakai baju kuning tu adik ko ke...yg adik ko pempuan tu pun dah besar kan...x sangka..dlu tgk gambar adik ko kecik2 je lg...skrg dah besar lain rasenye...

Tomoyo@Zura berkata...

ha ah...itu yg paling bongsu..dlu halus je along..tp sejak 2 tahun ke belakangan nie makin tembam dah adik aku tu..hehe suka cubit dia...ha ah semua dah besar2..kte pun mkin tua...