Oh My English!

As Salam,

3 hari aku kene gi kursus....kali nie aku gi kursus OH MY ENGLISH! cm masuk tv plak kan? hahaha..kursus nie di buat di Seremban 2..di Sutera Hotel...

Best jugak belaja BI nie..bkn senang nk dpt peluang nie lagi...consultant plak dari Mentari Consultant..semua India hokeh? termasuk Teacher aku..Mr. V.J. orang nye kelakar..muka ade cikit cm Mr. Bean..hehehehe

                                                  

                                                  

 nie je gambar yang aku hado time berkursus kali nie...nie la first time aku gi kursus luar sejak beranak 2 nie...huhu kesian en suami terpaksa ambik cuti selama 3 hari sbb kene jaga anak2...TQ suami ku....^_^

Setakat nie kursus baru dpt 5 hari..emm kene cari lagi 5 hari la jawabnye...huh! susahnye..kalo tak berkursus, agak2 boleh tak? aiyakkk.....


Tiada ulasan: