Hujung Minggu yang Havoc

As Salam...


Minggu baru-baru nie minggu yang penuh dgn aktiviti..mane tak nye, dpt call dari mak mertua yang nk mai tetb je..hehe nasib la rumah tak teruk sgt..kemas mane yang tak ok je..ptg jumaat gi pasar tani bli mane2 barang dapur yang tak de..termasuklah barang basah..dpt la sediakan walau tak gah mane pun juadah untk diorg nnti.. =)

Mak,opah, biras, abang ipar n adik2 ipar smpi dlm kul 7.30 mlm...lepas mandi2 n bersihkan badan, diorang makan....relax2 jap..kul 9 ++ malam, ktorg kuar jalan2 kat I-City..emm cuci mta je la..tgk anak2 main....






Malam kami smpai umah dlm kul 12 lebih..fiuuuhh hari yang memenatkan...^_*

Esok pagi nye, lepas sarapan pagi, biras ajak gi Sunway Piramid...serius aku tak pernah pegi lagi..rasenye la..hehe...best gak gi sana...pasnie leh la ajar si kakak ice skating..haha teruja betul dia tgk orang main skating kt sunway tu....nasib la dpt pujuk dia..nak tau pujuk cmne??!!! haaa tgk nie....








haa cmnie la cara nk pujuk dia...tp best gak gi sini...hehehe k la da.. ^_^






Tiada ulasan: