Driving Lisence


As Salam,

Hari ni baru aku ade hati nk jejak kaki kt pejabat...haha setelah mengambil cuti selama 2 hari dan ditambah dengan satu MC pada keesokan hari nie...

Selasa lepas, 8/4 aku amik test jpj..dpt nombor giliran 37 untuk sesi 3..ptg hari..start pada kul 2 petang untuk pendaftaran...agak ramai gak time tu..memandangkan ramai sesi 2 yang tak habis test lagi...sesi 3 ade lebih kurang 50 orang..

Aku lepas tang bukit n parking, but 3 pointer aku fail..emmm malas nk cite sbb pe gagal kan...tp aku terima ini kesalahan aku la....tk baik blame org lain kan? hehehe

ingatkan pas fail je bahagian A, so bahagian B ( on the road) tak yah buat..tp kene buat rupenya..haha memandangkan hati aku dok pk part A dah fail, so part B nie aku buat cm tak de hati la..dah la dpt jpj tester perempuan..aduiiii bak hang!!! mmg hancuss la jadi nye...ble aku ckp cmnie, korang mesti dah dapat tangkap kan yang aku lulus ke tak part B nie? hahahaaaa mmg tak la kan!

tkpe think +ve la yang ini mmg kesalahan aku gak...tk baik nk tuduh yang bukan2 kat jpj pmpn cenggeh tu kan? korang yang penah buat test jpj ngan pmpn mesti dah tau la perangai hampeh diorang cmne kan kan kan? tk yah la aku cite kt sini..buat semak blog aku je...

Insya Allah 22/4 nie aku amik test lagi...selagi tak lulus aku akan cube gak tuk dpt lesen keta tu... doakan aku berjaya ye kawan2...kali ke2 ambik test mesti aku lebih konfident nnt...in Syaa Allah...

k la...da!!!!!

Tiada ulasan: