Kursus Teori 6 Jam Memandu Kelas D

As salam...

Wah dah bulan Mac!!!!! Cepat nye mase berlalu..rasenye mcm baru je masuk tahun baru kan? alhamdulillah masih diberi kesempatan untuk melihat dunia yang semakin tua ini....

Dugaan di tahun 2014 ini rasenye sgt mencabar okeh!!!

Semalam baru je selosai kursus teori memandu kelas D..mak ai!!! orang mmg ramai sgt2 la...kelas aku semalam penuh..seramai 51 orang yang mengikuti kursus itu..aduiiii.....peristiwa yang tak dijangka, letrik tak dok plak tengahari tu..hahahaaaaa mcm2 yang berlaku semlm...alhamdulillah selesai gak..dalam pada tak nk ambik lesen D,tup tup dah selangkah pun...hope semua nye baik2 saja...sebelum aku bawak perut, leh la dptkan lesen D dlu!!!!! hoyehhhh.....

***Suamiku,sabarlah menjaga anak2 iek? heheeeeee

Da.....
hehe tak sabar.. =)

2 ulasan:

ima_muz berkata...

tempat ko tu boleh x ajar je bawak kete...aku dah ada lesen tp x ingat nak bawak kete camne...xnak r belajar ngan laki aku lg gementar aku dibuatnye...

Tomoyo@Zura berkata...

hehe tah la along..mybe boleh kot..kene tnye blik..kalo ko nak nnt aku try tnye cikgu aku iek?