Bulan Februari Punye Cerita...

As Salam..

Byknye dugaan di awal awal tahun 2014 nie, baru baru nie si adik demam panas..dengan keadaan cuaca yang panas terik macam nie mmg byk kanak-kanak yang akan sakit..tak terkecuali anak-anak aku...adik mula tak sehat dari hari ahad smpai la ke hari selasa...baru demam dia kebah..yg buatkan hati seorang ibu rase sedih tu, bukan setakat demam, malah sesesama, batuk, cirit birit n muntah2..selera makan jgn cakap la..susu je jdi penghilang dahaga n lapar..adik adik...dan aku pula kene ambil cuti 2 hari untuk jg anak2..tkpe la...ape ade pada cuti kan? anak2 lebih penting...=)

hari rabu plak, si kakak demam...mula demam malam selasa tu...dia mengadu badan panas...tp hari ni (Khamis) kakak dah sehat..mkn pun selera je..alhamdulillah..yg aku risau skrg nie si adik..still tak mau jamah makanan lagi...aduiiii....kene sabar pujuk si adik nie..yek la anak terlebih manja kan? hehe

alhamdulillah hari sabtu lepas 8/2 aku dah dapt sijil pengikhtirafkan dari Mary Kay....so tak de keraguan lagi..aku mmg dah sah seorang perunding kecantikan berkelayakan...



Doakan aku berjaya dlm bidang ini...in Syaa Allah... =)


Tiada ulasan: