First Time Berniaga

As Salam,

Syukur hari ini aku masih bernafas, meneruskan hidup sebagai seorang hamba Allah...

Ya Allah ampun kan hambaMu ini kerana telah byk kali tersasar dari landasan nya..

Ok...pagi2 nie dpt berita sgt menyedihkan...Boss MC untuk seminggu...Kalo ikut logik mesti sonok kan kalo bos CUTI seminggu lebih sekali pun..yek la aku tak de koje..leh balik awal..hehe..tp ble memikirnya BOS MC sbb sakit, kecian la plak....dikabarkan BOs aku tu jatuh dlm longkang...kalo longkang sekangkang kera tk pe la..ini dalamnye lebih kurang tinggi aku la...Ya Allah terkejut aku dengar...memula kaki BOs tersadung n then terjatuh kepala terhantuk n terus pengsan sekejap..terkejut aku dengar...Semoga BOS cepat2 sehat eik....

Hari Jumaat lepas, aku dan suami bukak booth jualan Long Dress kami kat JPM...alhamdulillah rezeki semua dari Allah...not bad la hasil jualan kami hari tu..walaupun 2 jam je kami jual...in syaa Allah, next month kami bukak kedai lagi...hehe..

sgt seronok perasaan menjual tu rupe2nye...kami jual murah2 je...yang selebihnya kami kira sedekah je kat orang beli..tk rugi pun kan...di akhirat kelak, Allah akan balas...amennnnn...

Tak lama lagi kami akan cuba buat kedai online plak untuk pembeli2 yang suka beli online je..hehe semoga kami berjaya dlm perniagaan ini...saya mintak kawan2 doakan saya berjaya dunia dan akhirat iek...

Minggu lepas kami blik kg...semata2 nak gi kenduri kawan suami yang dlu pernah jadi pengapit suami aku time kami kawan....dah selamat pun kwn tu..hehe...semakin ramai yang menamatkan zaman bujang skrg nie...yek la umur pun dah 26 tahun kan..sesuai sgt la kalo nk kwin....

ok la dari aku merapu meraban, baik study!!! haha k da~









Tiada ulasan: