Bukan Aku Tak Cinta

As Salam,

Novel novel novel n novel again!!!!

Ahhhhh giler drama novel dah skrg nie...kt Mustika HD pun ade gak!!! aduiiii....tp bad news kt umah aku tk de astro beyond..kih3...tkpe2...nk tgk drama punye pasal aku terpksa layan cite nie kt komp opis je....time rehat lagik best! tambahan lagi skrg nie bos cuti panjg...wahhhh best giler.....hehe

Drama novel yang berjya memikat hati aku skrg nie, nie dia.....



sebenarnya aku tak khatam lagi bce novel nie...kih3....bru je episode 5...haha sambil2 bace novel nie aku layan gak drama kt laman web ini....yek la kte nie tak de beyond...so tgk kt web je la...haha janji dpt tgk sudah!


Pelakon :
Nelydia Senrose - Hannah Mastura
Sharnaaz Ahmad- Jebat 
Iqram Dizly
Jalaluddin Hassan
Lisdawati

Jalan cite novel n drama, 2 2 best...watak Sharnaaz n Nelydia dlm drama nie mmg kena sgt dengan Novel tau! tak rugi korng tgk drama nie...sampai aku sendiri tak sabar nk tnggu episode seterusnye...but aku layan novel dlu la sementara tunggu next episode..nasib novel dah ade, so layan novel dlu la...hehe lagi satu tak sabar nk tunggu drama Arriana Rose!!! wow!!! suka sgt kalo fathia berlakon.....wink wink wink.....

K la da~ 

Tiada ulasan: