Mary Kay Enriching Women's Lives

As Salam,

Dlu aku bercerita pasal jual dress + kain kan?

Now, aku dah mula berjinak2 plak dengan barangan Mary Kay..

Ini bukan kali pertama aku tahu tentang Mary Kay nie, dah lama...tu pun sejak BC salah satu pegawai di opis aku yang datang buat talk n mengajar cara mekap yang betul kt opis aku...bile terdengar mmg teruja nk hadir..mane tak nye, kalo ade org nk buat kelas mekap, ke kelas kecantikan ke mesti kene bayar kan? ini free tau!! wanita mmg suka mekap! itu lumrah....

Dlu mase sblm kwin aku mmg tergila2 bermekap..sumpah tak tipu!! ce tnye roomate aku dlu? haha...suka mekap pun sejak belajar nk jdik SU kt poli dlu..kene mekap kalo nk dpt markah..hahaha kelakar kan?

Sampai la dah keje skrg nie, mmg suka mekap....tambahan lagi ble kulit dah mulus nie...aduiii....

Skrg dlm proses menunggu starter kit...tak sabo nk guna...first order pun dah masuk dlm sistem, dpt 210 point, dah dapt satu lip gloss limited edition..alhamdulillah.....

Bkn senang nak senang kan? semua kene usaha..yang penting kemahuan untuk berjaya tu tak pernah luntur dari kamus hidup...syukur Allah masih beri peluang aku untuk menaikkan taraf hidup walaupun penuh dengan dugaan dan cabaran...

Stalker2 yang terbaca entry nie, mintak doakan aku iek? semoga Allah membalas kebaikan korang....TQVM....

Kt bawah nie ade sikit gambar dari produk Mary Kay....






Da~

Tiada ulasan: