Bercuti Hujung Minggu

As Salam..

Memandangkan hari ni hari Isnin, macm biasa la..mood semua kelaut je kan? tambahan lagi encik bos MC plak..lagi la tak de benda nk buat kt opis...

Sepanjang cutii hujung minggu baru2 nie encik suami bawak kami semua berjalan2..memula tak tau nk gi mana, last2 terajak plak nk ke Melaka..hehe....

Kt Melaka kali nie dpt naik beca, dpt masuk kapal, dpt naik Menara Taming Sari..pd mulanye mmg malas sgt nk naik menara tu..emmm skrg kan musih cuti sekolah, nk tunggu giliran naik pun dekat sejam tu...time nk blik, si kakak menangis n mengamuk dlm keta...nk sgt naik menara tu..emm nk tak nak, kami pun naik la..nasib la kejap je beratur nk naik menara tu..sbbnye bebudak sekolah dah lepas semuanye..hehe...yang lawaknye, dah abis naik, pastu nak blik, dia dah ok dah..mksudnye, mmg dia nk sgt naik menara tu..ble dah dpt naik, baru dia puas hati..kih3 kakak kakak...

malam plak, kami nk bot pusing2 kt terusan sg melaka tk silap aku....naik bos ade la dlm 30 minit...best2!!! lain kali nk g pekan koboi plak...dah smpai Putrajaya baru ade kawan bagitau ade pekan koboi plak...tkpe tkpe lain kali kami dtg lagi...hehe

jom tgk gambar kami, tk byk pun..tp jadik la...








Hari Ahad plak, kami berkelah amik angin kt Pantai Morib...

TQ encik suami sbb snggup bawk kami berjalan2 sepanjang minggu nie walaupun abie penat kerja.. =*




Da~


Tiada ulasan: