3 Minggu bersama MK

As Salam..

Semalam cuti...terpksa ambik gak..huhu so dari 2 hari tinggal la sehari je cuti aku tuk thun nie..nsib la nk abis tahun dah pun...nk forward cuti ke thun dpn tak de la jawab nye..kih3....Nasib encik bos tak perasan cuti aku tinggal 2 hari je lagik...tp andaikata dia tak bagi gak, aku terpksa ambil EL sbbnye pengasuh anak kene buat check up kehamilan..tkkan nk suh dia bawak anak gi klinik sekali, kecian la...lgi pun anak aku jenis yg susah dgr kta...

dah 3 minggu aku join MK nie..alhamdulillah rezeki tak putus2..ade je org order barang MK...kalo korang nk tau, produk2 MK semuanye terhasil dari bahan2 semulajadi...kalo korang amik produk2 nie segala masalah kulit akan dpt di atasi...in syaa Allah....pengalaman aku, sejak guna cleanser, pelembab, masker n foudation muka makin licin..ape lagi ble aku guna set yang anti penuaan....wahhh tambah muda gitu....tak rugi guna MK nie...wajah jd makin cantik.... kualiti n hasilnya sgt2 superb tau!!! 

Dengan MK nie kte bukan saja nk jual produk, tp kte nk bantu wanita2 kt luar sna yang mempunyai masalah kulit wajah...aku tgk ade gak org yang bekas2 jerawat susah sgt nk hilang, tp dengan pengunaan masker yang konsisten, parut itu akan hilang...tak kurang jugak wanita yang mengalami masalah kulit kedut, Serum C adalah penyelesaian nye..kira macam botox la..dia akan anjalkan balik kulit wajah kte...sekali lagi sya terangkan MK adalah produk yang terhasil dari bahan2 alami..so tk de keraguan tentang alahan pada kulit atau pun penggunaan bahan kimia dlm produk MK nie...

kte yang join MK nie adalah salah satu agen yang memperkayakan hidup wanita di luar sana....

jika silent reader yang ingin bertanya lebih lanjut tentang MK pm sy kt sni iek..

As Salam....


Tiada ulasan: