Tahniah Suami!!!

As Salam...

Dah masuk 2 minggu batuk tak baik2....smpaikan dada pun dah naik sakit ble batuk menyerang..aduhh...tp tak pe la...nie salah satu nk kurangkan dosa kan? sabar lah wahai hati...

hari nie masuk opis rase badan tak larat sgt...niat bgn pagi td, rase nk MC je..huhu tp memikirkan bos ade meeting rinie...emmm last2 pagi2 terconggok kt dpn pc nie ha~ kih3...

Nak cite cikit, sejak suami berhenti merokok, berat badan dia dah naik..wahhh tk sangka berkat kesungguhan n azam dia, akhirnye dpat gak naik berat badan..emm dlu aku la yang asyik menang..now!! dia dah potong aku! bgs la...pasnie leh la dukung aku..hahaha...

skrg time for me plak nk kuruskan badan nie..aduii lemak dah makin membiak2...ble pakai baju fit kt umah, nampak la bonjol2 yang tak patt tu..huhu

nekad la pasnie nk kurus....kepada sahabat aku, Rahimah aka Along...jom kte kurus!!!! hehehe

6 ulasan:

ima_muz berkata...

ceh ada gak pesanan tuk aku ek...jom kurus...tp berat aku dah turun..skrg 53kg je..hahaha...sebelum ni rajin senam..sejak akhir2 ni cam bz gila..nak senam be4 tido pun cam letih dah..tp tgk2 berat turun...seronok gila..haha..

Tomoyo@Zura berkata...

weiiii berat aku yg mkin tambah..semlm aku timbang 56.8 kg tuuuu...kimie lak 57.3 kg...berat gile aku skrg nie...nk senam punye la malas skrg nie...lemak jgn ckp la..hahahaaaa

ima_muz berkata...

sila jgn malas..hahaha...aku pun dlam x sedar berat turun..masa aku duk senam tu xde pun turun..tp last2 tgk berat masa x bersenam turun plak..tp berap aku cam maintain kat situ je..paling berat pun 56...menyampes...

Tomoyo@Zura berkata...

hehe kene kuat semangat nie along...aduii susah sgt la nk turun berat nie..nk jdi cm anak dara dlu...huhu teringat nk pakai bju saiz xs..kih3..bleh?

ima_muz berkata...

ha senang je kalo nak pakai baju saiz xs..ko cari yg cutting cam besar ckit...mcm aku buat bisnes baju muslimah..boleh je aku pakai baju saiz xs..tp ikut kain la..hehehe..jahat x...senang je. ko rajin sit up sebelum tido..sure nnt mesti berat ko turun...ko try la tgk work out kat youtube yg mudah2...kta ni ada anak payah nak joging bawak basikal bagai..so yg ringkas2 jela bleh buat pun..

Tomoyo@Zura berkata...

ha ah kan...oo ko dah jdik businesswomen iek? kih3..kejap lagi aku pn ikut jejak ko gak...kengkdg nk sit up mlm pun payah..anak2 sebuk jer..hahahaaa