Kaki Novel

As Salam...

Lambatnye rase nk update blog nie..mase terlalu cepat, aku yang terlmbat rupenye...

Mood rinie agak kelam2 cikit...memandangkan otak dan badan yang tak berapa nk sehat..suara pun dah rupe jantan aku nengok! aduiiii....dah 5 hari, batuk tak henti2...sakit hanya Allah je tahu..tp aku bersyukur..sekurang2nya Allah sayang kt aku sbb uji hamba Nya yang lemah ni dengan rase sakit ini..alhamdulillah~

ok kali nie bukn nk cite pasal aku sehat ke tak sehat iek? hehe saje je mukaddimah dlu...

Aku sejak muda mudi dlu smpai la dah ke tua nk mampus nie, still lagi hobi bace novel..giler kentang cikit bab2 novel nie...ape lagi skrg nie kebanyakan drama kt tb semua nye dok ceduk idea penulis novel kan? tp secara jujur aku ckp, semua drama yang dipetik dari novel, semuanye best2 giler.....kejap lagi kt panggung, keluar plak filem "Suami Aku Ustaz"...emm bgi aku yng dah "takluk" novel itu, secara keseluruhannya, ok la biasa2 je...cerita nye mendatar je...ok la untuk santai minda..ecehceh~

Baru2 nie terlajak plak bli novel ni.....


Kalo sape2 yang dah bace tu, mesti tak menyesal kan bli novel nie..covel dpn cm tak menarik je kan? kih3..tp cite mmg meletuppssss.....best! dari mula sampai habis tk jemu nk bace smpi ke hujung...aku bgi 4 1/2 bintang dari 5 bintang tau!!..nk bgi 5 bintang tu, tak la kan! Bahasa yng digunakan pun, mmg giler2 la...terbaikkkk...

sape yang belum bli novel nie, cube2 la cari mase tuk bli iek? kah3..aku tk dpt komisyen pn promote novel nie...

Da~ As Salam....






2 ulasan:

Nuremy Che Ani berkata...

Salam ziarah :) best ke cerita ni sis? Saya tgok pun mcm tk menarik je cover dia..ahaha

Tomoyo@Zura berkata...

Salam.,..tq sbb singgah...best tau dik..try la cri novel nie...heheheee