Belum Sampai Seharian dah Rindu Rinduan

As Salam...

Rindu kembali lagi...ahhh kalo tk kata rindu pn, mmg dah rindu...dpn mata pun still rindu lagi..ahakS...
Walaupun dah kawan dah berzaman2, berkwin pun dah berzaman2..tetap rindu tu tak mungkin hilang..parah betul kan? =p

Hari nie encik suami dah start berkursus...tak smpai sehari pun, rindu dah menjengah hati ni..aduiii jiwang plak aku sejak 2 menjak nie..yek la asyik ditinggalkan...tp tk pe..kalo ade anak2 semua tu kurang la rase kesunyian nye..alhamdulillah ade anak2 yang mengisi ruang kosong tu...walaupun encik suami selalu tinggalkan kami, namun kami tak pernah termiss nk sembang....tiap2 malam kalo encik suami outstation, kami selalu wat video call menggunakan applikasi wechat...nasib ade wifi kt umah...sonok sonok...so anak2 tak la "lupa" kt kami nnti....

Kali nie encik suami akan pegi berkursus di penang dlm 6 hari jugak la...kecian anak2 tak dpt nk berjalan hujung minggu nnti, tp tak pe..umie kan ade, leh la bermain2 kt taman bwah blok kte nnti....=p
asalkan keluar rumah, walaupun kt bwah blok sekali pun tak pe.....janji anak2 dpt hirup udara luar,..tk lah memerap kt umah je kan?

Kemungkinan aku pun dlm hujung tahun nie, akan berkursus kt luar jugak..memandangkan setakat bulan 9 nie kursus aku baru je 5 hari so ade baki lagi 5 hari lagi nk capai KPI..so nk tak nak, mesti name aku naik gak la...lagi pun mmg dah lame rasenye tak gi kursus lama2 nie...emmm if i'm not mistaken, usia anak sulung aku 8 bulan...lepas lahir si adik, smpai skrg nie tak gi kursus lelama..paling lama pun 2 hari itu pun kt opis je...hahahaaaa

Tinggal la aku, anak2 ngan adik lelaki aku kt umah tu...nasib ade gak orang yg tgk2 kami nnti...encik suami, don't worry..kami baik2 saja...habiskan kursus dengan jayanye iek? Umie sentiasa berdoa, abie baik2 saja di tempat orang....ingat kami selalu.. =)



Da~

comel plak tgk mug nie...hehe

tQ google




Tiada ulasan: