Ya Allah Permudahkanlah Urusan Ku...

As Salam...

Ingat tak entry nie..Semalam dah selamat kami hantar adik ipar suami balik ipoh..tp dia naik bas la..en suami kepenatan sbb terpksa duty 24 hours kt KL..kecian en suami...dia pn dah selamat smpai ipoh petang semlm..alhamdulillah Allah permudahkan semuanya...

Korang mesti pelik, tkkan hantar anak2 sekali naik bas kot? hehe tak la..anak2 kami akan jaga sendiri...semua nie keputusan yang kami buat bersama..tp bkn selama2nya la...en suami kene kene shiff gak....so nie hanya sementara waktu je la..

Skrg nie aku dlm proses nk mohon taska untuk si kakak, Arriesya..tp malangnya taska dah penuh...buat mase nie tk de kekosongan lg..tkpe la aku pasrah..si adik plak nk try tnye pengasuh depan rumah tu..still ade kekosongan lagi ke? kalo ade alhamdulillah...walaubagaimana sekali pun, aku dan suami akan usaha lebih untuk anak2 kami...biar la susah cikit pn kan..jnji anak2 tak jauh dari kami....biar lah diorg membesar depn mata..tk lah kami termiss moment2 penting tumbesaran diorg nnti..=p

Hari ni aku dah mula puasa sunat 6..insyaAllah semoga dimudahkan..amennnn...orang lain dah abis aku baru terhegeh2 nk puasa kan? haha tkpe la janji masih lagi di bulan Syawal...

ok la next update later k! da~



These pics taken by me using 360'Camera application..=p
love both of you....



2 ulasan:

ima_muz berkata...

semoga semuanya dipermudahkan..amin..

Tomoyo@Zura berkata...

tQ sahabat..insyaAllah....