Raya 2013

As Salam....hye blogger and peeps semua...cmner raye korang? mesti best kan? dekat 2 minggu aku bercuti raya nie...ri isnin minggu dpn baru la masuk keje..best best best!! tk penah dpt cuti selama nie..kih3..sampaikan de org opis tak puas hati..haha ri isnin nnt masuk opis tadah telinga je la kan? sabo je la...

Raya 2013 beraya belah keluarga aku dlu...alhamdulillah semua nye berjalan lancar...kami berjaya meneruskan amalan kami tiap2 tahun iaitu bersalam-salaman memohon ampun dan maaf...opsss lupe nk bagitau...sehari sebelum hari, 7/8 ritu our anniversary yang ke 4 thn...kejap je kan? anak pn dah dua...syukur pada Illahi atas kurniaan yang diberikan ini...kami bahagia sgt disamping anak2 yang makin membesar nie...

ok2...raya pertama lepas solat hari raya kami beraya umah wan sedara belah abah aku...tiap2 tahun kami mesti beraya kt sana..semua sepupu abah ade kt sana...termasuk sepupu aku gak...sonok sgt...lepas beraya umah wan, kami g beraya umah mertua aku..dekt je umah diorg...time dtg tu, keluarga belah pak mertua smua ade..ramai la...tk menang tangan mak mertua aku melayan diorg nie..thun nie mak mertua buat laksa..thn lepas bihun sup..kih3 sedappppp....

dah settle beraya kt umah mertua, mak abah kmi hantar blik rumah..sbb nk bukak kedai runcit...mcm tu la rutin hari raya keluarga aku..but me? pas hantar mak abah, kami ber4 joint keluarga suami bergambar raya kt kedai gambar...thun nie meriah sebb besan i ade sekali..mmg keluarga besar la mase amik gambar tu... dah settle amik gambar, kami semua gerak ke kampung mak mertua di serapuh, parit...beraya kt sana plak smpai malam...

thun nie mmg beraya sakan la..siap g mandi manda lagi kat teluk batik...best!!! ok la jom layan pic...


















Tiada ulasan: