Produk Untuk Wanita

As Salam...

Selamat petang peeps semua~

Hari nie rase rajin plak..yek la dah lame bercuti...rase sonok bekerja kembali blik..alhamdulillah...mlm td pn dah rehat byk..so rinie ade la mood nk keje...syukur Allah masih beri aku kesempatan lagi untuk beramal dan beribadah kepada Nya...

Ri Jumaat ritu, aku order produk kesihatan wanita..dah lame sebenarnya nk cari feminin wash yang serasi...dh 2 3 produk aku guna tp still hasilnye sama gak..ade terbaca satu post kt fb..kebetulan agaknye..dia bgtau selesa bila guna feminin wash dari produk seri dewi malam..masalah yang dihadapi sama mcm masalah aku..dn masalah tu dpt diselesaikan ble guna produk seri dewi malam tu...so ri sabtu ritu try godek2 kt fb..terjumpa seorang agen yg memg jual produk seri dewi malam ni je...ble aku tnye dia, agen tu siap tnye lagi..ape masalah puan  yang sebenarnya? insyaAllah dia boleh bantu..so aku terangkan la ape prob aku tu kt dia..so dia dah syorkan produk2 yang aku bli nie...

So rinie barg dah smpai..tk sabar nk guna..mintak2 la berhasil nnti..ape2 pn kte kene ikhtiar kan...kalo produk nie bagus, nk try plak makan jamu..hehe bkn untuk cantik luaran tp dalaman pun penting gak...yek la makin lama umur makin meningkat, so hati suami kene jg jgk...mmg la kalo tnye, semua ok je..tp  kaum wanita nie kene faham la yek....lagi pn badan nie nk pakai lama....hehe saba je la....

Setiap usaha ade hasilnya....insyaAllah... kalo bagus, nnti aku update lgi pasal keberkesanan produk nie.....



feminin wash, aku bli yang rose tu....

masker intim....hope serasi la~

Da~


Tiada ulasan: