Kesejukan, Kemengantukkan, kekenyangan, kemalasan...

As Salam,

First day kembali bekerja setelah berehat2 dan memanjakan diri selama 2 minggu..huh! ngantuknye...mata pn dah setengah bukak dah nie..kalo dpt bantal nie mmg sodap buat tahi mata! hahaha tu ikut hati la..tp nk buat cm mane, tk leh ikut hati la sbbnye skrg nie ko de kt pejabat..kene bukak mta luas2 n ngadap pc jer...di tambah lagi dengan kehingusan dan kebatukkan..haha de tak agak2 perkataan tu dlm kamus dewan? haha sengal, mesti la tak derr..

tgk, disbbkan kepala yang berpinar2, mata yg nampak tak bape nk nampak nie, aku taip benda2 yang merapu2 tu lah tandanye aku tengah mengantuk tahap cipan skrg nie..tp buat2 tak je kan..al maklumlah encik boss de dlm bilik..huaghh...

tetiba umie rindu plak kt anak2 umie tu...tu la dah biasa 2 minggu dok menepek je ngan diorg..celik2 mta je 2 2 dah ade dpn mata..dh la keadaan adik yang tak bpe nak baik tu...kecian anak umie...tk pe tk pe blik nnt kte jumpa..

ok la tak tau nk taip ape dah...nk layan bluess jap..ZZZZzzzzz...

Tiada ulasan: