Cuti Raye

Assamualaikum kawan2...

rinie terasa nk update blog plak? bleh? hehe.... nk ambik berkat 1 ogos nie kan? ok2..

Hari nie MY BOSS dah start bercuti raye..cepat giler kan? al kisah ade penyatuan dua hati katanye sempena Hari Raye Aidilfitri tahun nie..so kene la amik cuti awal nk buat preparation...tak pe la BOSS, cuti masih byk lagik..so tak kesah la...nk amik sebulan pun, saya ok jer...hahaha...

Aku start cuti raye plak, ri sabtu nie...smpai la 15 Ogos 2013..BOSS masuk opis 14 Ogos 2013..biarkan BOSS masuk awal dlu la...kasi can kt PA bercuti lame plak...bukan selalu pn....

Memula Bulan Puasa ri tu, rase nk sambut raye tu cm hambar je..yek la...awal2 lagi encik suami dah mention, tahun nie tak dpt cuti raye tau! emm tak bestnye...so mood raye tu mmg ke laut la....tub tub..dpt plak cuti raye...hehe mmg teruja la nk buat persiapan raye..walaupun tahun nie, satu haram pn aku tak bli kueh raye..hehe tumpang makan kueh raya mak mertua je la kalo nk merasa kan.. teruk nye la aku nie ..haip! nk buat cmne kan...

hari mood happy sgt plus mengantuk gler...smlm sempat gak kemas beg tuk balik kg beraya nnti...baju anak2 kene spare byk2...yek la..kalo dah balik beraya nie, mmg kompom2 akan beraya sakan kan..alhamdulillah dah settle semua...semalam plak, org butik dah call...kta baju dah smpai...syukur Allah permudahkan kami tahun nie untuk dpt baju raye sedondon...=) Tahun nie mesti meriah beraya..So kakak n adik, jom sama2 kte kumpul duit raye iek? heheeeee

Yang paling aku tak sangka, BOSS bagi duit raye la...haha....TQ BOSS...


gambar lame...



Tiada ulasan: