Entry tk de makne!

As Salam...

 Rindunye..rindunya nk update blog..emm tp tak tau la nk update pasal ape..tak de yang menarik pn sepanjang minggu nie...

ok la..korang suka tak background post aku sblm2 nie and yang terbaru nie? cantik tak? hahaha sebenarnye aku  suka sgt background2 post cmne..tak la nmpak kosong je kan kan kan? at least ceria la cikit...seblm2 nie background aku kosong je pun..ok gak tp, tak seceria skrg nie..betul tak?

emm kalo korang perasan la kan, blog aku nie dah kurang aku masuk kan gambar kan? bkn tk nak, tp aku takut blog aku jdi cm dlu...even nk add one pic, pn tak bleh..so hanya tulisan semata2 la kan? mesti yang menjdi pembaca blog aku ni, kurang minat la nk melekap lebih lama kt blog aku kan? tp nk buat mcm mane..kalo nk ujudkan blog yang lain, emmm tak mungkin la kot..sbb aku syg giler kt blog nie...

dlu aku terpaksa bukak blog baru pn sbb blog lame mmg tak dpt diselamatkan dah kene hack...blog tu lagi la aku sayang..aku ujudkan sblm aku kwin lagi tau! huhu sedih sedih sedih tp nk buat cmne kan...

hari ini dah masuk bln 3..huh! cepat nye mase berjln..rase mcm baru je masuk thn baru kan? alhamdulillah masuk je 28/3 aku secara rasminye dah menambah usia..wow!!! dah tua rupenye akuu kan? hahahahaaaaa

ok la sebelum aku merapu meraban..baik aku cau dlu..da~

kredit to encik google~


Tiada ulasan: