Sambungan entry - kemalasan melanda diri-

Salam,

......ketuk sana ketuk sini, pasang sana, pasang sini, kodek sana, godek sini..akhirnya siap jugak...aduii penat la menunggu..nasib si kecik n si kakak tak buat byk hal..alhamdulillah...semua nya settle lebih kurang dlm jam 7 lebih..kami pn cepat2 balik ke rumah..ah penat...korang nak tau? mase menunggu keta siap tu, encik suami bagi cadangan tuk blik kg mlm tu..hah! penat beb! emm so disbbkan kasihnye seorg isteri kepada suaminye, akhirnya aku pn bersetuju blik kg mlm tu jgk...korang nk tau, tepat kul 12 tgh mlm kami dah bergerak dari rumah nk blik ke ipoh..weiii huuuu!!!! sgt seronok berjalan jauh malam2 buta kan kan kan? haha korg nk tau tempat duduk belakang tu, siap dibentang toto tau untuk si anak dara tu tido..tp tk nk nye dia tido, melompat2 kt belakang tu ade ler...kih3 si adik yang tido...smpai kt umah mertua, tepat2 kul 2.45 pg..nsib la adik ipar tk tido lagi..kalo tak jenuh la kmi mengetuk pintu rumah, mybe smpai nk roboh kot..kih3

esoknye mak mertua pn terkejut kami blik kg mlm td..tepon bgi tau tak blik..tup tup tersembul kami pg tu..alahai ank omak~

malang tak berbau plak, pagi ahad tu..tetb screen monitor tak berfungsi..blank habis! so encik suami dengan berat hati berkata, " jom kte blik putrajaya isnin mlm"
ble dgr je encik suami kta cmtu...aku pn redha je la..huahuahua~ so akhirnya kami blik putrajaya isnin mlm jam 12 mlm jugak..tup tup sampai putrajaya kul 3 lebih...fuhh perjalanan yang dasyat! aku?!! tido je sampai lah putrajaya...ngeh3..

esok pagi2 kami dah g bengkel keta tu blik untuk tuko screen monitor yng baru..alhamdulillah smpai rinie masih ok lagi..nasib dia bagi warranty 1 tahun...

-selosai-

Tiada ulasan: