Istighfar bebyk~

Salam...

haha entry malam2 buta...isu panas nie!!!

sejak aku approve fb minah tu, terus aku jadi org yg berbeza..dlu kalo ade org buat aku, aku still bleh lupakan lagi ape yang org tu buat kt aku..tp ble tang dia, Ya Allah mmg aku ngaku aku tak boleh maafkan dia...aku thu dari dulu lagi dia mmg berdengki dengan aku...setiap orang ade kelebihan, ada kekurangan..semua tu rahsia Allah..kte sebagai hamba harus lah bersyukur dengan qada' dan qadar Allah...dlu berfikr2 gak, nk ke tak nk approve fb dia..emmm kang kalo tak approve dia akan kta aku poyo je..mmg la kami nie bukan org asing...ade kait mengait gak..tp cukup la aku tahu hakikat tu..tak perlu nk lelebih nk amik tahu hal2 aku...ingtkan cukup lah sekadar approve and accept just for fun..tp sebenarnya ade tujuan lain...nk amik tahu hal aku, pastu nk perli2..cmtu ke tujuan sebenar ko nk add aku? hellooooo!!!!???

panas sungguh la malam nie...biasanye sejuk je..haha....




1 ulasan:

ima_muz berkata...

haha tu bukan panas sebab cuaca..tu panas hati...erm dia tu dengki sgt ngan ko kan...bagus pun ko blok dia..padan muka..mesti dia x senang duduk x dpt baca status ko..hahaha