Kemalasan melanda diri

As salam...Ya Allah asallah tak de semangat je sejak akhir2 ini..emmm mungkin kah???!!! oh no!!!! tidak tidak tidak....

sejak dpt cuti panjang nie, semua badan dah naik lemau...sakit sana sakit sini...tp it's okay...janji happy sudah..

korang mesti kata nie keje gila kalo aku cite satu benda... actually, benda nie terjadi tanpa dirancang okay...tp niat mmg tak nk blik kg pn cuti thn bru cina baru2 nie..memandangkan encik suami pun bekerja..tp hari sabtu je pun..aku mati2 ingat kan smpi abis cuti...lerrr...ok cukup!

pas abis keje encik suami hari sabtu tu, kami berjalan2 la cuci mata kat Nilai 3...dah lame benar tak jenguh Nilai nun! wah gittuuuu....sesampai kt sana, kami masuk kedai peralatan mainan budak2..cadang nk blikan anak2 motor mainan..kongsi je pun...bli motor yang bleh naik ber2..so kami pn decide nk bli motor mainan warna merah..ok done! tetb mata nie terpandang stroller kecik comelnye..sesuai sgt nk bawak ke mana2..bkn nk kata yang lama dah tak guna lagi, cume untuk keadaan darurat je la bleh gune stroller comel tu...harga pn tak mahal sgt...120++ bagi aku okay sgt tau! nk bawak masuk lorong2 kecik pn sesuai! so akhirnya terbeli gak stroller tu! ok done!

pas settle bab tu, kami berjalan2 plak kat bumbung biru...so aku plak terbeli handbag..auwww cantik..nmpak smart kalo pakai handbag tu...suka! suka! suka!

ingatkan pastu nk blik, rupa2 nye suami ajak singgah plak kedai keta..org laki mmg suka barangan kereta kan kan kan..so terima lah seadanya yek? cadang nk pasang antera radio, al maklum lah sejak area kereta patah, baru hari tu la dpt dengar radio kt kereta..lega~ pastu encik suami tukar plak, "lampu katak" ktanye..aku pn tak tau la betul ke tak..ok je la..lampu tu tukar lampu sportllight..kasi terang..bleh suluh lubang hidung lagi u~ kih3....

korang ingt takat tu je ke? nope! encik suami plak mintak nk pasangkan langsir kt tingkap, so kakak tak lah merungut panas je...last but not least, encik suami terpedaya kata penjual untuk tukar screen monitor..emmm layan kan je la..duit dia kan? kih3

-sambung-

Tiada ulasan: