Kesian Kau Blog~

Salam kengkawan blogger semua~

Ya Allah nie blog sape nie? dah bersawang bagai..berhabuk sini sana...mcm tak de pemilik je..kih3...tu la blog haku...ha dah terbukti betapa malasnye aku kan kan kan? tp aku bkn saja2 je  tinggal blog kesayangan aku nie sepi sendiri je...aku sibuk blaja bhs inggeris ma~ yek la aku sedar aku nie tak pndai blaja bahasa inggeris tu..dulu mase amik spm pn syukur sgt2 dah ble dpt c..boleh? betapa kejam nye aku dgn diri sendiri time tu..yek la org sebuk berebut, berlumba2 nak faham bahasa itu...tp aku? buat tak kesah je..

sepanjang aku tinggalkan blog nie sepi je,aku sebuk sebenarnya mengintai blog2 yang guna bahasa pengantaran diorg bahasa inggeris..aku sebuk blaja blik grammar..haha cam sengal je kan? dh tua baru rase bahasa tu penting! tp tak pe la at least aku de usaha gak kan walaupun payah seribu kali kepayahan la~ tp aku percaya satu hari nnti insyaAllah aku akan kuasai grammar tu..bkn mudah tp bkn mustahil...

ok la..memandangkan aku dah lame tak update blog nie, aku akan tinggalkan lagi byk entry tuk hari ini...haha tunggu~

Tiada ulasan: