Kembali Bertugas

Salam dan Hye Blogger semua~

Alhamdulillah akhirnya aku smpai di opis, Putrajaya dengan selamat. Walaupun lift di rumah aku hanya satu yang boleh digunakan berbanding 3 biji. MasyaAllah hanya Allah yang tahu kesulitan yang harus kami hadapi dari hari ke hari berdepan dengan masalah yang org lain buat. Tapi aku redha je la kan...tak leh buat ape dah...

Sesampai ke di tempat harus/wajib/sunat ha kau semua ade~ kene bukak email la yang paling penting...mak ai...mmg byk benda penting yg wajib aku buat hari ni...biasa la kalo dah tinggal pejabat lebih dari 2 hari kan? so keje jgn ckp la....tp tak pe...aku suka!!!

Ble dah mengadap pc nie, so sudah semesti nye dah bersarapan dan minum kan..tp minum coco collagen masih dlm proses..sbb airnye panas, kene tunggu cold cikit baru bleh minum...ok lah tu je la introduction untuk aku rinie...almaklumlah aku pn tak bape nk sehat..en sesema suka sgt bertenggek dengan aku kan....plus en batuk dan kahak...naik gatal dah tekak nie..nasib suara still ade lagi..ok la da~

Tiada ulasan: