Habislah cuti aku tahun nie~

Salam..entry ke 2 okeh?

masuk hari nie dah 4 hari aku bercuti..ehem bkn cuti mengedik2 kan diri kt umah iek? semuanya sbb anak aku sakit..bkn seorg tapi ber2...memula aku terpksa amik EL je tuk hari selasa baru2 nie...sbb badan ank panas..minum susu waktu malm ptlak dia muntah2..kesian..dah la aku tak cukup tido sbb menjaga adik..mlm selasa tu plak, bdn kakak mula panas + banyak tahi mata..mcm sakit mata je aku tgk memula..

so aku amik keputusan tuk amik lagi 3 hari cuti menjadikkan cuti aku berkurangan sebanyk 4 hari...syg memg syg, tp nk buat macm mana aku kene utamakan keluarga dlu...tak pe lah 4 hari tu ape sgt kan?ingtkan memula mlm jumaat ritu adik dah ok, kalo kakak dah ok sgt la...bkn skit mata beb! tahi mta tu disebbkan keadaan badan yang terlmpau panas so tahi mata boleh keluar secara berlebihan..hahaha baru aku tahu....esok pagi, ingt nk pi keje blik, tgk2 bdn adik panas blik..aku nk gak bg pengasuh jaga, tp risau plak dia tak melayan anak aku nnti..yek la adik tu kalo bdn tak sehat, asyik merengek je..mintak dukung..kalo badan ringan tak pe..ini dah macm tutttt.....kih3 tk pe la asal anak umie sehat kan? akhirnya aku bercuti jgk..mesti semua org suka bercuti kt umah kan? aku? masyaAllah boring giler beb! tk tau nk buat pe..tp nasib baik ade tenet n laptop tuk aku searching byk benda termasukkan la blaja grammar blik..emmm
ok la mlm nie ade maharaja lawak mega..diorg buat kan stadium tertutup di ipoh, perak..heee tak sabo nk tonton! boleh? k la da~

salam...

Tiada ulasan: