TubeMate Download Video dari Youtube

Hai Blogger~

dah penat 2 3 hari nie aku mencari video downloader yang boleh download video kt youtube tu gune Note nie..susah nye...search tenet ade la dpt salution nye but ble aku cube download kt note cam hampeh je...aduiii skit jiwa mendownload application tu..tup tup tak leh gak nk download video dari youtube...

dan akhirnya hari ke 3 iaitu hari ini, aku berjaya gak mendownload video dari youtube tu terus ke note aku...fuhhh tak siap2 aku godek2 application yang ade kt Mobile9..ceyyyy heybaq mu nie~ kih3

try la download tubemate kt Mobile9 compom puas hati korang....boleh la mendownload video kanak2 untuk anak2 umie iek? emmmm pasni tak gaduh dah la...kakak gune tab, adik guna fone umie...ok tak ok tak? hahahaaaa....





Love TubeMate so muchhhh~ kih3


Da~

Tiada ulasan: