Ape Kes Kalo dah makan vit C tp still selsema tak habis2 nie!!!!

Hai bloggers....

tgk tajuk entry pn dah menerangkan ape yg aku nk update kan kan kan? hahaaaa nk wt cmne....

dlu time jadik PA kepada Bos lame, selalu selsema...dan puan bos selalu tego...

Beliau : Zue sakit ke? muka nampak tak sehat je...

Aku : emm selsema cikit Dr. (gelaran bos)...

Beliau : try makan vitamin C...insyaAllah sesema takut nk hinggap...

Haaaa...now!!! dah masuk 2 bulan aku consume vit c, but still not changed..how could!!!! huhuhu sampaikan ade kengkawan satu opis dok perli aku...ehhh kan dah makn vit C, nape still selsema lagikkkk....emm tah la...mybe virus nie tak leh hilang dah kot..dah sebati dlm diri aku..ceyyyy......

Time nk update blog penuh kecintaan ini pn, still lagi dok sok sek sok sek...huh! sedih!!! dah la econ maha sejuppp aduiii...sabo je la~

pegi lah jejauh wahai sesema oiiii...aku dah penat dok sok sek sok sek....tambah sakit pale~



kredit Mr Google.... =p

Tiada ulasan: