SEKALI 2 2 DEMAM DA~

Assalamualaikum blogger2 semua...

selamt menyambut hari raya aidiladha buat semua rakyat di seluruh dunia...

minggu nie memg cubaan yang besar sgt...hari jumaat mlm, badan adik tetb panas...nasib dah mula bercuti raya so tak kesah la nk tido kul berapa sekali pn,,dah la mlm tu en suami kene keje shif mlm plak...emmm nasib ank tak ape2...

hari ini plak si kakak demam...korang bayangkan lah..nk menjaga ank sakit nie bkn senang..kene sabar la yang byknye...nsib Allah kurniakan aku dengan sifat sabar yang amat kuat...ceyy puji diri nmpak...alhamdulillah~

hope sgt hari esok dua2 dah sehat..si adik demam dah kebah..tu pn jenuh la masuk ubat kut vuntut! kalo tak panas nye, tah hinggat!!!

si kakak pn aku dah masukkan ubat kot vontot..baru la panas yang melampau tu kebah...nasib ubat vontot tu masih ada dlm peti ais nun....pas nie nmpak gayanye kene simpan ubat vontot byk2 kt dlm peti ais tu..ehhh bkn nk buat koleksi, takut2 demam anak terlampau panas, takut2 kene serangan "tarik" plak...tkut ble pk benda2 tu jdik kat anak2 umie...mintak simpang..so sebelum kejadian tu terjdi, baik kte buat persediaan....mintak simpang sgt benda2 tu jdik kt ank2 aku..

semoga kakak n adik sehat esok, sbb abie nk bawak kte gie jalan2..huhu ialah sejak cuti 2 hari nie, kami dok kt umah je..en suami kene keje shif sbb ramai kawan2 beliau yang amik cuti raya..hehehe...takpe lah korban cikit kan...

k la nk sambung bace novel, memandangkan si adik dah tido n kakak plak dah makin ok...

da~

 bkn senang nk pujuk si kakak nie...tgk..kt tangan siap makan kopok lagi tu...n tak penah lekang dengan tab nye...kakak~ kakak~

adik kalo nk pujuk dia dari merengek senang je..bwk la kt tepi tingkap, suruh la dia tgk kt luar nun,, n kene sebut..."miow~miow~miow~" baru la dia diam..aduiiii pening umie nk layan anak2 nie...



Tiada ulasan: