Contact Lens Emas Bertatah Berlian

Hai Blogger semua~

Mesti ramai blogger2 kat sini yang minat pakai contact lens kan kan kan? heeee aku pn minat gak..tp en suami tak bagi titik!

Haaa mesti korang teruja kalo aku cakap ade orang cipta contact lens emas bertatah berlian ..jangan tak caye mak jemah weiiii...ade orang cipta benda alah nie...emmm tapi ble dengar  bab2 emas dan  berlian nie kan of course la mahal~

" Chandrashekar  Chawan, seorang optomestris dan juga pakar mata telah mencipta contact lens yang bertatahkan emas dan berlian. Beliau merupakan pengasas kepada syarikat La Ser Eye Jewelry. Contact lens ini mempunyai empat design iaitu, emas putih, emas kuning, emas putih berserta 18 berlian dan juga emas kuning beserta 18 berlian." 
" Contact lens ini adalah seberat 5 gram, terletak 6mm hingga 9mm dari kornea mata dan mempunyai lapisan air di hadapan untuk keselesaan  mata. Harga sepasang contact lens ini adalah 700,000 rupee bersamaan $15 590!! "









so kalo korang dah kayo sgt n duit tu dah tak tau nk buat pe dah, pe kata korang bli contact lens nie...heee tp kalo aku byk duit la kan, tak nak la aku bli contact lens nie..dah la mahal, buang duit cmtu je, pastu mesti ramai yang aim je nk gi rompak lens aku nie..lagi satu, tak cantik langsung!!! hahahahaaaa cm mata hantu de le....

Sumber : Rileksantai.com




2 ulasan:

ima_muz berkata...

hahaha...mmg nmpak mcm hantu...nak pakai hati2 tau zura...skrg kem. kesihatan pun dah kuarkan bnyak risalah pasal lens yg jual merata2 yg banyak corak2 tu...pasal kesan akan dtg..seram aku tgk..boleh cuba tgk kat fb kkm ye...hehehe..

Tomoyo@Zura berkata...

heeeee aku tau bahaya pakai lens nie..mmg aku tak kan pakai pn..anyway thanks iek~