Cemburu itu Perlu

hai readers...

hari isnin kembali lagi..mood mesti rase lemau2 kan kan kan? heeeee

cemburu? 

kenapa plak ko nk sembang pasal hal nie zura? 

heee saje suka suki...blog aku kan? de aku kesah! 

emm byk orang kata cemburu nie tande nye sayang...tp ade gak org kta  cemburu nie tak elok....dah mcm2 pendapat lagi la~

bagi aku, cemburu tu amat2 perlu k!

p/s : hargai lah perasaan cemburu yang ada pada pasangan kamu, kerana itu lah salah satu tanda kamu masih dihatinya, jgn biarkan perasaan itu hilang dan pudar kerana jika ia hilang dan pudar maka pudar dan hilang lah seri sesebuah rumah tangga itu~

Bkn mudah nk bina rumah tangga hingga ke Jannah, tetapi tak mustahil pn!

Da~


kredit to Mr. google

2 ulasan:

Ana Rashidah berkata...

setuju sangat tu. cemburu itu tandanya sayang. tapi tak perlu cemburu keterlaluan sebab ianya lebih menyeksakan.

kadang-kadang kita kena main tarik tali jugak :)

Tomoyo@Zura berkata...

heee betul tu ana rashidah~ kte cemburu biar berpada-pada~ =p