25 Oktober 2012

Hai Readers...

Esok hari raya Korban~ emmmm ramai ke yg blik kg? heeeee 
dengan segala hormatnya aku nk umumkan, raya korban thn nie kami sekeluarga tak blik kg...disebbkan en suami ade tanggungjawab kepada negara..ececeeee~

hari nie kat opis plak memg dah sunyi benar lah ...yg tinggl pn ade la 2 3 kerat je....
tp kami dibenarkan untuk meng halfday kan diri petang ini...so memg berduyun2 la yang hantar borang halfday kt tempat aku untuk disain oleh KPPK a.k.a Memangku Pengarah~ =p

untuk menghabiskan sisa-sisa masa sebelum jam ditangan menunjukkan tempat jam 1 petang, aku merajinkan diri untuk mengupdate blog ini seberapa byk yg mungkin...cey nk abiskan entry nie pn dah terkial-kial...ade hati nk tambah entry lagik....puiiii

yang beno nye aku nk layan cite korea nie...tp memandangkan bos beso ade kt sebelah, tak jadik la aku nk tgk cite tu..huuu kalo tgk kat umah tak best..biasalah nk layan anak lagi, layan suami kemas umah lagi, nk masak bagai...aduiiiii rasenye cm tak tertgk lak....kih3....

tkpe2 kan cuti ade 3 hari..so bleh la aku merajinkan diri menonton cite korean + bace novel yang aku dah beli sampai 3 buah semlm ( karnival buku kt KPL)....

so memg terisi la cuti aku kali nie..mmg rehat yang betoi2 rehat la org kata..nk keluar berjln2 tu kene tgk jadual en suami...kalo beliau tak buat OT baru leh kami keluar bersuka suki lah kan...tu la padahnye kalo tak reti bwak keta..semua ko nk harap suami je....kih3 i kan MANJE  mahhh~

ok lah nk bergosip tambah pahala jap! da~

Tiada ulasan: