Tagged pnye pasal!!!!

Hai Readers...

korang penah dengar tak pasal Tagged..popular gak dlu sblm fb nie...

emmm aku try main pn sblm kwin..mmg lupe dah tentang benda alah tu....

tp~ memg tak sangka, hari ini tergerak hati nk bukak tagged tu..heeeee

biasa la sejak gune note nie kan? walahweiiii belagak sungguh!

heeeee kalo de note leh ade la wifi..kt rumah ade, kt opis pn ade..so tk yah la nk gune line pn dah ok...

kalo gne note, bleh la selalu update fb kan kan kan

haaaaa so secara tak langsung gmail aku pn on lah sekali...

tiap hari mesti ade msj masuk dari tagged nie..aku pelik la...pe la benda alah nie..dah lame tak bukk kan..

td plak tergatai tgn nk bukak...sekali kau!!!! byk gle org add aku..lebih 1++ wooo....

haaaa sje la teronline jap..bederu2 msj chatting masuk..heee semua ingat aku tak kwin lagi...

na~ ble dorg anta msj aku jwp terus terang, maaf sy dh berkhwin..terus tak bls msj..tehe~ dah tau dah maksud diorg tu...

yg paling bestnye, dlm tagged nie terselit lah gambo zaman muda mudi dlu kan? heee jom tgk jap...





 nie semua gambar time gi kursus birotatanegara kt Maran Pahang...heee cam budak sekolah kan? 


nie plak gambo mengediksss.....

k la da~

Tiada ulasan: