Ya Allah ketemukan aku lagi dengan Ramadhan dan Syawal Tahun hadapan....

Hai Readers...

dah masuk 25 ramadhan rinie..kejap je dah nk masuk Syawal...sygnye nk tinggal Ramadhan...huhu 

semoga aku berjumpa lagi dengan Ramadhan tahun depan..amennn

Ble nk tiba je raya, rase syahdu sgt..tambah2 ble dengar lagu raye kt radio..mak ai...kalo time tu memg kene dengan jiwa aku yng dah sayu mayu tu..pe lagi leh meleleh air mata tau!

ingat dlu time blaja kat poli...sonok sgt time ble bercuti raye..heeee dah tak de sape nk jemput aku blik beraya, so kami ramai2 ( friends yang org perak) blik perak naik bas....nsib la time blik tu, tiket bas kami dah booking awal2...dlm perjalanan balik tu, dreber bas tu pasang lagu raye..dlm bas tu, tinggal ktorg je..ade la dlm 4 5 orang je..wahhh memg kami memekak la dlm bas tu..

lagu paling aku rase tersentuh, Satu Hari Di Hari Raya by M.Nasir....dari dlu sampai lah ke saat nie, lagu tu paling2 menyentuh hati aku..
next, lagu Sudirman..yang lirik dia cmni, Dari Jauh ku Pohonkan Ampun maaf~ haaa lebih kurang la..aku lupa lak tajuk lagu tu..kalo dengar lagu nie, rase air mata nk menitis je..syahdu der....

emm thn nie aku beraya kt umah suami.....tema tahun nie, hijau! heeee

tak sabar nk beraya.....

mcm mane dengan tema raye tahun nie blogger2 yang lain? raye kat mane tahun nie? heeeee

Tiada ulasan: