my lalink masuk wad~

Hai Readers
Selamat Berpuasa teman2 blogger semua…hari nie dah masuk hari ke 3 umat islam berpuasa ..aku baru la tergedek2 nk update blog sal bulan puasa iek? Kih3..bkn tak nk update, tp minggu nie aku lik kg..sambut puasa dengan keluarga kt kg..sonok sgt! Tp sblm nk blik tu, terjdi lah macam2 peristiwa..aduiii byk nye cabaran hari jumaat ritu..tp kes yg paling besar sekali, my lalink (avanza) first time kene tow n masuk wad( bengkel) huhu..ingt dlm hati memg tak nk blik kg lah…tp en suami yang pandai mengambil hati aku, terpaksa lah meminjam keta sahabat beliau..huhu..best gak sebenarnye..merasa naik keta lain..huhu dpt la berjalan jauh dengan myvi hitam…wink!! Sowie la tak dapek den nk tempek gambo kete tu kt sini..huhu lupe nk hamik gambo..teheeee…..
My lalink kene masuk wad sbb starter nye rosak..so my lalink kene tahan dalam 3 hari..insyaAllah hari nie my lalink keluar la..rindunye kt dia..

gambar ehsan dari mr google..

gambar nie hiasan je..tp memg seketul dengan my lalink..heeee

Tiada ulasan: