Dah lame tak rase cemburu~ emm

Hai Readers..

dah hari jumaat..esok dah mula 1 Ramadhan..sonoknye tak sabar nk berpuasa bersama suami dan anak2 tersayang..thn lepas kami bersahur ber3..thn nie dah ber4..kejap je mase berjalan...
ptg nie cdang nk blik kg..nk smbut puasa bersama2 keluarga..heeeee

ok. sebenarnya ade benda lain aku nk cite..sejak bergelar isteri nie, org kta dah selamat yang suami kte sekarang nie dah jd hak kite..dn jauh la dari perasaan cemburu buta tu..eh tp sebenarnye time dah kawin nie la mcm2 dugaan dtg  tau! naaaa skrg nie en suami aku yg manis cm gula tu, dah ade peminat tau! heeeee
tak sgka la..dh kwin ank pn dah 2 still ade peminat lg..

nk dijadikan cerita, semlm ada hari RD kt JPM..hanya untuk RD department je la..RD tu aku kene rahsiakan kt sini iek..maaf kengkawan...
dlm majlis tu ade la acara  untuk pegawai2 n staf2 baru perkenalkan diri masing2..so suami aku termasuk la dlm list tersebut..mase berucap tu dia jelas dah bagi tau, saya dah kawin n memilki 2 org cahayamata..aku rase mybe pmpn tu tk dgr or buat2 tak dgr ke aku tak pasti la kan..
lepas je sesi ucapan ringkas tu, kawan suami tunjuk gambar yang dah di mms kepada dia..
wah memg terkejut la suami..dlm hati mesti sonok tu, sbb ade secret admire..hahahaaaa

ble en suami bercerita kpd aku perihal hal tu, wajah aku memg la tersenyum manis je kan..tp dlm hati hanya Allah je tau..sabar la wahai hati..ini salah satu dugaan dari Allah..

dlm otak berfikir, laaa secret admire je...tk jumpa lgi..ayat tuk sejukkan hati sebenarnya...

semoga hubungan aku dan suami baik2 saje dan dalam lindungan Allah SWT..amenn

tp secara jujurnye, aku percara kat suami, hanya aku dlm hati suami ..tul tak sayang? heeee

Da~


Tiada ulasan: