Yunik ke?!

Hai Readers...

korang tau tak yang korang nie semua nye dijadikan Pencipta dengan keyunikkan berbeza..emmmm kalo aku? tah la...aku sendiri tak reti nk decribe cmne...tp yang pasti,, aku pn ade keyunikkan aku yang tersendiri...

entry kali nie bukan nk cite or nk terjemah ape tu UNIK...tp just nk share sedikit link untuk kawan2 semua cuci mata korang kt situ....

Blog nie bercerita tentang Quiling..ape tu Quiling? nk tau jom msuk link nie------->miyyahatkertas.blogspot.com....
hasil kerja dia memg seni sgt..dan paling penting...nie la keyunikkan si penulis....
mybe ada antara kawan2 blog aku nie, yang ade keyunikkan cm nie ke..heee
suka masuk blog nie, tgk hasil kreativiti si penulis dlm menghasilkan sesuatu yang bagi aku memg unik..tk penah lagi aku dengar teknik Quiling nie...nice sgt...

kertas & Gunting, kreativiti dlm segi penghasilan kad..kreatif sungguh manusia nie...sebenarnye aku pn suka benda2 cenggini..tp kreativiti aku tak sampai tahap cmne..simple2 je..huhu

Miezcraftshop plak tentang hasil2 kraf tangan...mcm2 benda tu..try la masuk kt  link beliau..mesti korang terpegun jap! n mybe leh jdi ilham tuk bakal2 pengantin ke..tuk buat cenderamata/ole2 tuk tetamu nanti? haaaaa

last, SEKOCI, nie pn best gak....hasil kreativiti dlm penghasilan bunga tangan tuk pengantin n macm2 lagi.....kalo lah aku tak kwin lgi, mesti aku  nk bunga tangan cm dlm blog nie..comel n cute2 semuanye tau!

sebenarnya ada byk lagi blog2 kraf tgn nie..tp aku pilih berdasarkan yang mane aku suka layan blog diorg je..heeee


p/s: selamat melayari blog2 best tersebut..kih3

Tiada ulasan: