Lemak?!! Ohhhh NoO!!!!!

Hai Blogger...

Nak tnye la, ramai tak blogger2 kt sini yang ade masalah tentang lemak nie..bkn lemak haiwan iek? heeellloo..lemak kt badan le..perempuan nie kan takut sgt dengan lemak2 nie..termasuk la haku! 
dlu time kawin lemak2 nie jarang la nk haduh kt badan nie ha..tp ble dah kawin dan bersalin bagai, baru la lemak2 nie giat bertambah..huuu 
bkn senang nk buang tau..
opsss silap! hado sorang kawn satu opis aku bgitau, lemak nie tak leh hilang, cume leh mengecil je..nk tau ape care nye? haha mesti korang pn tak nk dengar pnye la~ satu je; Exercise! Exercise! n Exercise!
ble je aku dengar perkataan nie, terus je pk.biar lah lemak nie mkin byk..heee 
sbbnye aku malas sgt bab2 nk berexercise nie..kalo bleh nk petik jari je lemak tu bleh hilang..kih3..mustahil betul!!!

korang ade cadangan tak? kongsi2 le....mne tau betul2 berkesan tuk aku ke? sape tau...sharing is caring kan?


say no to lemak! 

Tiada ulasan: