Sesi Lepas Geram…

Hai Readers..

Masuk je opis rinie dgr macam2 cite.yang nie kata cmtu, yang tu kta cmnie..Ya Allah..kenapa la nie semua terjd saat aku bercuti..susah sgt ke nk jg tempat aku nie? Sob3..memg tempat aku nie susah skit..ble aku tak ade, mesti ada salah sorg pt kene dok jg tempat aku..takleh tinggal kosong..sbbnye, fon aku nie la byk berdering..tak kira panggilan dari luar atau secara dlman..kalo ikutkan hati, memg aku tak nk sape2 take over aku pnye keje..tp nk wat cmne..nie dah prosedur..nk tak nk kene ade org gak dok tempat aku nie..susah kan? huhu sape la nk dok tempat PA nie..mcm2 benda kene tau..haha aku nie yg tak tau pape pn relex je..kih3..sengal..

Aku nk mintk maap bebyk kat kengkawan yang rase tempat aku nie menyusahkan korang..satu hal plak nk take over tugas aku kan? semua org tak nk amik keje org lain, kalo dapt habuan lain lah..tanya sesapa pn setuju dengan aku tul tak? Heee aku pn same….

Tp payah la, kalo satu bahagian nie tak leh nk kompromi sikit pn…kira nie amal jariah sudeh..mgkn skrg tak nampak pahala tu, tp akhirat kelak, sape tau…

Kengkadang rase bersalah sgt nk amik cuti…sampaikan aku fobia nk amik cuti tau! Kalo nk cuti esoknye, rinie baru aku bgtau kengkwn…sbbnye takut diorg pk,”ahhh mesti aku kene take over tugas ko nanti!!” huhu takut org benci n tak mau kawan ngan kite je…sorry iek kengkawan..susahkn korg je jg tempat aku..kalo tempat best tak pe la..nie tmpt pn cm tempat buang sampah je..sob3..sedihnye..dah la tempat aku nie terperuk..sunyi kalo bos tak ade..tak ade org dtg menjengah pn..huuu…

Paling2 terkesan kat aku rinie, cc sendiri mengata aku..siap kta aku nie pa pemalas…tak nk kemas bilik bos….tak nk buat tu, tak nak buat nie..ahhh kalo ikutkn dok umah lagi baik, dari bercmpur dengan org yang depan baik, blakang mcm hampeh..sabar je la..suka lak tu membangga diri..masyaAllah perfect sgt ke awak tu..hingga kan sampai skrg tak kawin2 lagi..subhanAllah..cukup sudah cukup! Jgn tambah dose kering ko kt  sini nye pn zura..ok stop….

Da~

Tiada ulasan: