Saya Sangat Sayang Mak Saya...

Salam Readers..

Selamat hari ibu buat semua mom-mom seluruh dunia..xpecially to my mom..Rumiati Binti Supran...
Tahun nie tak dpt nk peluk cium mak depan2..sob3...just wish melalui fon je..sedihnye ble dok jauh2 ngan mak nie..

tp nasib baik, mase tarikh hari lahir mak bln 4 ritu, sempat gak peluk cium mak n wish besday mak..walaupn time tu, yong tak bg pape pn kat mak..huhu (alamakkk, tetb air mata nk keluar plak..sob3)

"BUAT IBUKU, KAU LAH INSAN YANG PALING AKU SANJUNGI, SAYANGI DAN CINTAI.,SUNGGUH BESAR JASA DAN PENGORBANAN MU TERHADAP AKU..DARI LAHIR HINGGA LAH KINI AKU TELAH BERGELAR SEORANG ISTERI DAN JUGA SEORANG IBU..BARU KINI KU TAHU BETAPA BESAR PENGORBANAN MU BUAT AKU..TERIMA KASIH IBU..DENGAN KETABAHAN MU ITU, AKAN AKU JADIKAN SANDARAN BUAT KU PULA UNTUK MEMBESARKAN ANAK2 KU KINI..TERIMA KASIH ATAS DORONGAN DAN BIMBINGAN MU KEPADA AKU UNTUK TERUS TABAH MENGHADAPI HARI2 AKU BERGELAR SEORANG ISTERI DAN IBU..SELAMAT HARI IBU BUATMU IBU TERCINTA...."

yang paling terkesan buat aku, mak pernah cakap, "andai kata mak dah tak ada nanti, sape yang akan membantu kamu?.."ahh saat tu terasa air mata ini mengalir laju..tak henti2..sungguh aku tak dapat bayangkan kalo mak pergi dlu..semoga mak panjang umor untuk lihat kejayaan cucu2 nye pula nanti..semoga Allah panjgkan umo mak n abah..walaupn kami jauh, aku selalu telefon mak bertanya kabar..terasa tak sempurna hari2 aku kalo tak dgr suara mak dlm seminggu tu...

~sob sob sob~

gambar nie gambar lame..time nie aku bertunang, 28/3/2009
abaikan muka i yg huduh itu..kih3

Sayang Mak... =p

Tiada ulasan: