Al-Kisah kami sekeluarga~

Hai readers..

Hari isnin kembali lagi!!! Haha mood ceria je kan? tp  sebenarnya masyaAllah hanye Allah je tau..malas nye nk mampuih..pe lgi pgi2 td, hujan renyai2..huhu malasnye nk bgun g keje…tp ku gagahkan jugk! Sejak 2 menjak nie, si suami ngan ank bujang aku sakit..batuknye bukan main lagi..tak tau nk wt cne dah..si adik dah bg ubat batuk n cair kahak, tp batuknye cmtu gak..si suami lak..nk suh mkn ubat liatnye ya amat..tp batuk dia, rase2nye cm nk keluar ank tekak tu..bygkan ble en suami batuk, si kecik yg lena tidur leh terkejut, n terus ngs..yg teruknye aku le..tk cukup tido wei..

Satu lg peristiwa yang aku tak jgka kan terjadi..suami aku terkene penyakit migrain…ya Allah satu satu yg jd pada kami sekeluarga..mohon Allah SWT kuatkan aku dn suami..amennn…

ehsan en google~

Tiada ulasan: